Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Analyse van mediateksten en gemedieerde communicatie-inhouden Analyse van mediateksten en gemedieerde communicatie-inhouden

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
22,94 25,00 Incl. BTW
Stuur mij een offerteZet op verlanglijstje
Vestigingen
Toevoegen aan favorieten

- 14 dagen bedenktijd

- Op werkdagen voor 14:00 besteld, indien op voorraad, dezelfde dag verzonden

- Indien de leverttijd langer is nemen wij contact met u op

  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Dit unieke handboek is een onschatbare bron voor onderzoekers die communicatie of mediateksten willen analyseren. Vertrekkend vanuit de sociale semiotiek die betekenisgeving in sociale context onderzoekt, biedt dit boek in tien hoofdstukken een gestructureerde aanpak om verscheidene kwalitatieve analysemethoden toe te passen.Elk hoofdstuk bevat:een overzichtelijke behandeling van een specifieke analyse, met duidelijke conceptuele definitiesvoorbeeldstudies en data in kaderteksten, figu

Specificaties

MerkAcademic & Scientific publishers
CategorieBoeken
EAN Code9789461175243
Artikelcode9789461175243
VerpakkingStuk(s)

Stel een vraag over dit artikel

Gratis verzending vanaf € 59,99

Afhalen op locatie mogelijk

Eigen bezorg- en montagedienst

Persoonlijk contact

Bestelplatform per klant op maat

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen