Geplaatst op 1-3-2025 door administratie
Brother geeft op elke printer minimaal 2 jaar garantie, hiervoor is het nodig deze online te registreren binnen een maand na aankoop.
Ook bieden ze gratis extra garantie opties aan, verschillend per type printer. Zoals bijvoorbeeld Pick Up & Return; waarbij Brother in het geval van een storing, zorgt voor het afhalen en retourneren van de apparatuur (mits voorzien van een goede verpakking).
Bekijk hier de gratis extra garantie opties per printer
Wat heeft u nodig voor het registreren van uw Brother printer?
- een account op de Bropther website (deze maakt u gemakkelijk en snel aan wanneer u deze nog niet heeft)
- de factuur/kassabon
- het serienummer van de printer (deze vindt u op de achterzijde van uw apparaat, onder de streepjescode. De laatste 9 letters/cijfers zijn voldoende)
Het registreren voor garantie doet u op de Brother website.
Loopt u tegen problemen aan bij het installeren of registreren van uw printer?
Neem dan contact op met Brother via onderstaande info:
Brother Customer Support:
020 54 51 329
(ma. t/m vr. 08:30 - 17:30)
Brother WhatsApp live chat:
+31 97010256048
(ma. t/m vr. 08:30 - 17:30)